Zakupiliśmy 3 skrzydła. tylko jedne - łazienkowe drzwi były całe. Pozostałe pokojowem miały ponadrywane i naderwane okleiny. W procesie reklamacyjnym otrzymaliśmy rekompensate wysokości 50 zł. Stolarz za naprawę chciał 100zł. Pani Anna, z któraro zmawiałem zaproponowałą zwrot drzwi do fabryki- co zdecydownie mi nie odpowiadało- oczekiwanie nawed do 4 tygodni. Pani powiedziała, ze mogę naprawić sam, i że nie utracę gwarancji. Kiedy poprosiłem aby pani wysłała mi takie zapewnienie na piśmie to odmówiła?!? Bardzo zle oceniam poziom obsługi i załatwienia reklamacji przez firmę. Porta do tanich producentów nie należy. Ale jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia. Odradzam. szkoda czasu i nerwów.
WyraĽ Swoją pozytywną lub negatywną opinię na temat Porta Drzwi.
Każda wpisana uwaga jest subiektywną opinią wpisującego.
www.uwagi.pl *
www.potrzeby.pl *
www.tewo.pl *
www.narzedzie.pl *
www.elektropis.pl *
www.elektropisy.pl *
www.spolecznosciowe.pl
www.najladniejsi.pl *
www.narzedzie.com.pl *
www.oceny-ucznia.pl *
www.radosci.pl *
www.techni.pl
Administrator serwisu Uwagi.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych opinii i uwag. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Więcej w regulaminie.
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. Zamknij ostrzeżenie