Brak możliwości wymiany towaru E-papierosa na nowy oraz brak możliwości dokonania zwrotu !!! Tylko naprawa gwarancyjna która trwa ok. 2 tyg.!!!! mimo iż towar został zakupiony zaledwie dzień wcześniej!!! Już przedstawiam w czym problem. Moja żona dokonała u nich zakupu E-papierosa w godzinach wieczornych. Po powrocie do domu okazało się że papieros nie działa, ładowarka nie działa, grzałka która była dodana do zestawu nie jest od tego papierosa. Na drugi dzień ja pojechałem do tego sklepiku z zamiarem wymiany bubla na nowy no i zaczęło się. Okazało się że towaru nie mogłem wymienić na nowy, najpierw sprzedawczyni oznajmiła że nie mają takiego na stanie, jak się później okazało znalazłem taki sam E-papieros w gablotce, więc pani oznajmiła że nie może mi wymienić dzień wcześniej zakupionego E-papierosa ponieważ firma nie respektuje tego typu roszczeń, podobnie odnosi się to w przypadku chęci zwrotu wadliwego produktu. Powiem krótko dostałem takiego spazmu że myślałem że tam wybuchnę !!! Nie polecam nikomu zakupu w tej firmie.
City Center
Poznań
woj. Wielkopolskie
WyraĽ Swoją pozytywną lub negatywną opinię na temat SIS Sp. zo.o. sklep Gadżeciak .
Każda wpisana uwaga jest subiektywną opinią wpisującego.
www.uwagi.pl *
www.potrzeby.pl *
www.tewo.pl *
www.narzedzie.pl *
www.elektropis.pl *
www.elektropisy.pl *
www.spolecznosciowe.pl
www.najladniejsi.pl *
www.narzedzie.com.pl *
www.oceny-ucznia.pl *
www.radosci.pl *
www.techni.pl
Administrator serwisu Uwagi.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych opinii i uwag. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Więcej w regulaminie.
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce. Zamknij ostrzeżenie